16 iunie 2010

AZI AM FACUT UN AN

Azi am avut o zi plina (de emotii). A venit la mine Ilinca si Sebastian, am primit multe cadouri. Am fost cu mama si cu tata sa imi cumpere o piscina mai mare si ne - am intors acasa cu doua piscine(una de rezerva) hihihi. Am fost in parc, am primit tort si am aflat de la mami cat este ea de melancolica. In urma cu un an, eu am vazut pt prima data lumina zilei si stateam in cutiuta din sticla cumintel(cel mai cuminte din maternitate asa mi -a spus mama). Tortul a fost delicios de dulce, dupa cateva lingurite au cedat toti, hahahha. Lasa ca duminica este motul si o sa am un tort mai mare.







Si am primit multe cadouri de la Ilinca.

Sebastian este expert in pitici.














Nasa mi-a adus o masina de Politie. Oau






Sebastian mi -a adus un vaporas.
Piscina mea cea noua.


Un joc adevarat. Vreau si eu unul acasa.







Cu Sebastian.



Prietene de joaca.

4 comentarii: