25 decembrie 2009

A VENIT MOS CRACIUN

A venit Mos Craciun la noi. Eu si verisorii mei Bia si Alex am fost foarte cumintei. De fapt eu nu prea stiu exact cine este nenea cu barba alba si cu un sac mare, dar dupa emotiile avute de Bia si Alex mi-am dat seama ca este cineva important si arata chiar foarte caraghios. Mi-a placut si mai vreau sa vina si la anul cu o jucarie mare. hihihihi. Sa va arat cum a fost. Va pup si va doresc CRACIUN FERICIT si plin de bucurie. Al vostru pt todeauna Vladone. Pun prima poza cu mosu.
Urmariti-o pe mami ce ochi mare are.
Fiecare copil trebuia sa stea pe piciorul Mosului sa cante si sa spuna o poezie. Eu inca nu stiu dar poate invat la anu.



Sa stau pe aproape, urmez eu.




Alex este tare fericit. a fost cuminte si a primit jucarii frumoase.




Multumesc Mosule sa mai vii pe la noi.
Vedeti ce atent sunt eu la Mosu.

Toni este ajutorul Mosului, desface cadourile


Vedeti ce aripioare frumoase ara Bia. Un ren cu aripioare.



Am primit o jucarie de la Mos Craciun foate frumoasa, Este prima mea masinuta. S o manac repede.



Ceata de pitici si cu Mosu.
Bia s-a pregatit cu o costumatie de ren. Dar toata lumea credea ca este spiridus. Ce o fi ala?





Sorela are coarne de ren, cred ca il ajuta pe Mos Craciun .
Alex are aripi de fluture si vrea sa zboare cu Mos Craciun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu